I'm sick

Sitter här i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Har spytt som en jäkla kossa och jag önskar för allt i världen att jag var frisk, för det här är fan inte kul! Skulle hellre kunna vara i skolan både på lördag och söndag den här veckan bara för att slippa det här eländet.

Så idag har det inte skett mycket. Jag har nyss gjort egen vätskeersättning som smakar skit och som jag inte kan smaksätta i och med att inte har något att smaksätta det med. Mjölk? Nja, tydligen så ska man inte dricka så mycket mjölk när man är sjuk.

Nej, nu ska jag ta och dammsuga och skura, för om jag liks är låst i lägenheten nästan hela den här veckan då kan jag lika gärna städa den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback