-

2011's sommartest för tjejer.
Antingen eller
Kjol eller shorts? - kjol
Linne eller t-shirt? - Linne
Bikini eller baddräkt? - Bikini
...(tharr be more)Kärlek eller strul? - inget
Fest eller myskväll? - fest.
Dag eller natt? - natt, sover bara på dagarna numera.
Sola eller bada? - Sola, har inte badat än!

Sommarfrågor
Gillar du sommaren? - Absolut.
Vad är det bästa med sommaren? - bättre utekvällar, du kan faktiskt vistas utomhus utan att dö av kyla!
Brukar du sola mycket? - Brukar väl bli någon timme då och då.
Blir du lätt brun? - snarare lätt röd!
Brukar du åka båt? - Har hänt, fast har dock åkt mer båt på vintern...

Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? Beror väl på.
Magrutor eller ölkagge? - neither. Dock så skulle jag vara mer glad om killarna hade magrutor än ölkagge.
Blonda boys eller mörkhåriga?- Blonda lockiga, mums!
Ragga eller bli uppraggad? - Hm, uppraggad, men det är ju kul att ragga själv!
Har du strulat med någon riktigt ful? - HAHA, vem har inte.
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - Ångrar inget jag gör.

Kärlek
När kysste du någon senast? - Igår, men det var inte för kärlek.
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - God, det var längesen!
Har du haft ett förhållande som hållit längre än 1 år?- Nä!
gillar du någon nu? - Nej.
Har du pojkvän just nu? - Nej, och söker ingen heller.

Vänner
Har du många vänner? - Nej, många bekanta men få som jag kallar vänner.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - I stockholm Madde och Erika, i Piteå Linnea och min storasyster.
När senast var du med några? - idag.
Brukar du vara med vänner på helgerna? - det händer ofta.
Vilka brukar du umgås med på skolan - De personer som jag känner för stunden.

Random frågor

Har du en egen dator? - Qui
Har du ett träd utanför ditt fönster? - har flera träd.
Bor du i villa eller lägenhet? - apartment.
Äger du ett par rosa skor? - Nja, vettefan alltså, kan ha kastat bort dom när jag flyttade...
Har du en vit bh? - vadå snacka random frågor.
Vad har du för mobil? - Xperia x8, it's my baby!
Anser du att du är smart? - smartare än vissa dummare än vissa.
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - Ohja!
Vad har du för hårfärg? - brunt/lila ungefär.
Vad ska du göra imorgon? - ville ju skriva att jag ska på bilbingo idag, men det var imorgon. inhandla allting till pdol.
Var det här testet roligt? - bättre än att sitta och bara glo på skärmen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback