Funkar ingenting?

Först så raderar min mamma halva min litteratur uppsats. Efter många om och med skriver jag klart den vid senare tillfälle bara för att inse att det minst måste vara två hundra ord till i uppsatsen, nog sagt om det, jag ordbajsar in två hundra ord i en redan nog full uppsats med ordbajs i. Jag sparar uppsatsen endast för att inte kunna hitta åter den, detta har hänt tidigare men jag kommer aldrig ihåg hur jag tar mig in i temporary files där de sparade objekten ibland hamnar. Jag försöker googla mig fram men hittar inget för jag är sämst på att googla apparently. Till slut hittar jag åter dokumentet tack vare uteslutningsmetoden.
 
Det borde vara över med all otur tycker jag då. Men icket. Nej! För då går det inte att skicka iväg mailet från min e-mail. Varför? Jag vet inte. Jag tänker då att det bara är något tillfälligt fel och startar om datorn, väntar till dagen efter, startar om datorn igen. DET FUNKAR FAN INTE. Till slut får jag låna ett usb-minne av fader kär och sedan låna datorn av moder kär. För där, av någon mystiskt anledning, funkar min jäkla e-mail. Nu är i alla fall uppsatsen iväg skickad och jag tänker nu några dagar senare efter att allt detta hänt, åh, jag måste skicka ett mail. Men nä, DET FUNKAR FORTFARANDE INTE ATT SKICKA MAIL FRÅN MIN JÄKLA E-MAIL...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback