Mera jobb tack!

Har jobbat ett extrapass idag på hotellet men önskar att jag kunde få några till! Har ju bara jobbat två helger varje månad i samband med tidigare universitetsstudier och det skulle verkligen sitta bra om jag fick in några extrapass innan flytten sker! Saknar förövrigt Malin som jag ska åka till Malta med. Tur vi har några surrdagar tillsammans innan planet lyfter. Det är så jäkla kallt är i Piteå så jag önskar ännu mer att mars snart kommer.
 
Jag vet.
 
Jag kan inte sluta tjata om det okej?! Mitt liv centrerar just nu runt detta, konstigt vore det annars. Jag är bara glad att jag får för mig att göra detta, istället för att ångra sig när man är fyrtiofem bor i ett radhus med någon man hatar halvt och bara tänker "Varför åkte jag aldrig till Malta?!".
 
Nej, nu ska jag ta och försöka skriva klart en litteratur uppsats som fanimig aldrig vill bli klar!
Huvva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback