Typiskt mig.

Alltid är det samma sak när det gäller ledighet och jobb. När jag väl jobbar och har fullt upp då längtar jag efter att få vara ledig och bara slappna av med en bra bok. När jag väl är ledig så har jag aldrig varit så uttråkad i mitt liv och bara hoppas på att få komma iväg på något extrapass.
 
Just nu är jag i den där andra fasen, jag har aldrig någosin haft så mycket tid för att kunna göra vad som helst, ändå orkar jag inte göra något. Det är skrämmande och jag sitter med mobilen i högsta hugg ifall den skulle ringa och det skulle visa sig vara min chef som har några pass att ge mig. Inte det minsta patetiskt. Har underhållt mig själv genom att se 2 broke girls. Det, mina vänner, är en underhållande serie om något. Watch it.
 
Min syster fyller år idag så får som tur i alla fall komma iväg en stund, äta lite tårta och se småbarnen. Dock blir man mega trött efter man har varit där i fem minuter på grund av småbarnen. Dude. Hade man så mycket energi själv när man var liten? Tror fan inte det, men mest troligen.
 
FML



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback