Galej

Idag så sitter jag med en huvudvärk från helvetet som i princip gränsar på migrän. Jag önskar att jag kunde säga att det var på grund av bakfylla då vi drack igår. Men det kan jag tyvärr inte då jag inte var särskilt full igår samt så vaknade jag imorse helt pigg kring åtta bara för att lägga mig och sova igen och sedan vakna upp med huvudvärken. Så typiskt. Idag skulle vi åka över till Valetta, huvudstaden här på Malta, men det får bli en annan dag då man inte har huvudvärk.
 
Igår så gick vi runt och så fick jag smaka på världens godaste milkshake tack vare Joel. Fy, det var riktigt gott alltså. Smaksatt med twix, mums! Sedan så köpte vi lite alkohol och gick sedan ut på en pub där vi beställde shotbrickor, en var med bara tequila shots. Och satan vad snabbt man dricker alltså, tre shottar på en halvtimme... Ändå så var jag inte särskilt full, mer som salongs och det var riktigt skönt faktiskt. Det är så sjukt billigt att dricka ute då en öl kostar ca 20-30 svenska kronor ute på puben och en shotbricka med 12 stycken shottar kostar mellan 90-150 spänn. Farligt det där alltså.
 
Det är så himla kallt här om nätterna, man får verkligen sova med byxor och tjocktröja för annars fryser man sjukt mycket. Dock så kommer det bara vara så i nån vecka till, snart kommer det vara för varmt för att ens ha täcke på sig!
 
Tack vare huvudvärken så blir det en dag inne för min del med att bara chilla och hoppas på att den snart går över. Slå på nån film trots att man vill gräva ner sig under täcket och bara sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback