Hyperbol

Nu ramlar dagarna förbi och jag har påbörjat min sista hela vecka här i Piteå på, förhoppningsvis, ett väldigt bra tag. Detta gör då att jag blir mer och mer nervös. Tänk om jag inte trivs? Tänk om jag får sparken trots att jag sköter mitt jobb (har läst flashback, dock med en nypa salt, men jag blir ändå orolig)? Tänk om jag inte fixar att leva där nere? Det finns ett flertal frågeställningar och scenarion i mitt huvud som kan uppstå, men jag tänker således inte berätta varenda en då det då kommer att bli en novell. En hel novell med konstiga scenarion som endast kan ske i en fantasi värld.
 
Jag är så himla nervös och jag känner att antingen blir allting där superbra eller så blir allting kasst och jag åker hem efter två månader. Dock ser jag verkligen fram emot att få gå runt och kolla på de olika sevärdheterna som den kulturhora jag är.
 
Nu ska jag in till stan och hämta myntrör från banken, in på apoteket samt äta lunch med systeryster.
Fin facebook uppdatering där...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback