Ledighet

Är för första gången på ett väldigt bra tag ledig en helg nu. Så ikväll blir det att se Mello hos min syster och bara mysa med Oliver. Måste krama sönder honom då de växer så snabbt nu, han kommer ju vara så stor när man kommer tillbaka från Malta, det spelar liksom ingen roll om det än bara är en månad för så snabbt växer de små glinen.
 
Jag brukar räkna ner till saker genom mina arbetshelger, jag har två helger i månaden och jag har nu bara två helger kvar tills jag åker ner till Umeå - Stockholm - Malta. Det blir några etapper innan slutdestinationen!
Just nu är det exakt 21 dagar 20 timmar och 30 minuter innan planet lyfter mot Malta.
 
Malin var upp förra helgen och det var riktigt trevligt, saknar hon nästan redan! ... Bitch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback