Letargi

Det känns som om jag har hamnat i nån sorts dvala nu när jag inte så mycket att göra på dagarna. Igår på förmiddagen var jag så pass uttråkad att jag redan började packa ner kläder och dylikt en vecka i förväg. Mest för att jag inte ska använda dessa kläder innan jag far så att jag inte behöver paniktvätta.
 
Det tar mig in på hur mycket jag ogillar att packa. Jag vill gärna ha med mig alla mina kläder som jag använder, men det är ju självfallet både onödigt och omöjligt om jag nu inte vill betala en stor summa för detta. Redan nu är min väska fullpackad och det är inte klart så någon dag framöver när jag förmodligen är lika uttråkad så kommer jag förmodligen gå igenom den för att försöka rata några plagg. Med mammas hjälp såklart, annars kommer jag inte rata något alls.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback