Nu händer det saker

Nu börjar allting falla på plats med flytten till Malta. Lägenhet har mest troligen hittats och jag har fått ett bättre jobb än telefonförsäljning. Kanske inte det optimalaste jobbet men det känns då tryggare med en startlön som man faktiskt kan leva på. Men vem vet, tänk om jag hade varit en höjdare på ett sälja, eller så inte. Mest troligen inte. Därför är jag nu glad för det nya jobbet. Om vi dessutom nu får den här lägenheten som vi senast har kollat på så bor jag bara ca 3 minuter från jobbet vilket är otroligt skönt det med!
 
Nej, nu är jag beredd för att åka samtidigt så är jag så nervös ifall jag inte skulle trivas. Men jag är beredd på att göra det bästa av situationen och inte ge upp så fort det kommer motvind. Nej, här ska man få en upplevelse.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback